SM Islam Al-Amin Kemaman

Selamat Datang ke Blog Rasmi Casa Minda Crew. Blog ini telah diubahsuai oleh Adminnya (Pengerusi). semoga dengan kunjungan anda ke blog ini memberikan kami inspirasi agar lebih maju pada masa yang akan datang.

Al-Qur'an, Sumber Rujukan

Kami menjadikan Al-qur'an dan as-sunnah sebagai pegangan utama kami yang utuh di mana di dalamnya terdapat pelbagai tanda-tanda kebesaran dan kekuasaan Allah Taala.

Casa Minda Crew™

Casa Minda Crew telah berjaya meraih tempat keenam daripada 20 buah sekolah-sekolah rangkaian musleh seluruh Malaysia. Semoga dengan kunjungan anda ke blog ini mampu menaikkan semangat kami. Amin.

Moto Casa Minda Crew™

Itulah Kelebihan Moto Casa Minda Crew yang telah diinspirasikan daripada Cik Norihan, Pengerusi kami. Pendebat tidak dilahirkan untuk Berdebat, tetapi pendebat dilatih untuk berdebat.

SM Islam Al-Amin Kemaman

inilah bangunan utama SM Islam Al-Amin Kemaman yang terletak dekat dengan sempadan Terengganu-pahang. Meskipun Kecil dan tidak setanding dengan bangunan sekolah-sekolah lain. Kami yakin dan Percaya bahawa harapan guru-guru kami untuk melahikan kami menjadi pemimpin dan menjadi ulama' di dunia ini amatlah besar demi mengembalikan kedaulatan agama islam.

Posted by Aheed Razlan - - 0 Celahan

Bismillah...

InsyaAllah, Sekolah Menengah Islam Al-Amin Kemaman akan menghantar wakil untuk menyertai Debat Musleh kali ke 3 pada 30 Jun - 4 Julai 2011 bertempat di Hotel Putra, Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur ( Sebelah Hospital Pusrawi dan berhadapan dengan Institut Jantung Negara, IJN). SMIAAK melalui Casa Minda Crew telah menghantar seramai 3 orang pendebat kategori bahasa Melayu iaitu Ahmad Mujahid (5) sebagai Posisi Perdana Menteri/ Ketua Pembangkang, Izzat Anuar (5) sebagai posisi Timbalan Perdana Menteri / Timbalan Ketua Pembangkang dan Marsha Abd. Malik (5) sebagai posisi Menteri Pertahanan. Manakala kumpulan pemerhati pula terdiri daripada Ahmad Anas (4), Muhammad Nuáiman (4), Nurul Syifa' (4) dan Mutmainnah Mazlan (3). Mereka akan menjadi wakil sekolah untuk bertanding pada kejohanan debat musleh kali ke 4 pada tahun yang akan datang. Semoga team SMIAAK beroleh kejayaan. InsyaAllah. Amin.
Justeru, anda sangat dialu-alukan datang ke te,pat pertandingan untuk memberi sokongan padu terhadap pasukan Casa Minda Crew yang ke Debat Musleh kali ini.

Untuk maklumat lanjut mengenai debat musleh, sila layari http://www.facebook.com/muslehdebate atau http://muslehdebate.webs.com.

Moga beroleh manfaat.

Leave a Reply

Isu Terkini