SM Islam Al-Amin Kemaman

Selamat Datang ke Blog Rasmi Casa Minda Crew. Blog ini telah diubahsuai oleh Adminnya (Pengerusi). semoga dengan kunjungan anda ke blog ini memberikan kami inspirasi agar lebih maju pada masa yang akan datang.

Al-Qur'an, Sumber Rujukan

Kami menjadikan Al-qur'an dan as-sunnah sebagai pegangan utama kami yang utuh di mana di dalamnya terdapat pelbagai tanda-tanda kebesaran dan kekuasaan Allah Taala.

Casa Minda Crew™

Casa Minda Crew telah berjaya meraih tempat keenam daripada 20 buah sekolah-sekolah rangkaian musleh seluruh Malaysia. Semoga dengan kunjungan anda ke blog ini mampu menaikkan semangat kami. Amin.

Moto Casa Minda Crew™

Itulah Kelebihan Moto Casa Minda Crew yang telah diinspirasikan daripada Cik Norihan, Pengerusi kami. Pendebat tidak dilahirkan untuk Berdebat, tetapi pendebat dilatih untuk berdebat.

SM Islam Al-Amin Kemaman

inilah bangunan utama SM Islam Al-Amin Kemaman yang terletak dekat dengan sempadan Terengganu-pahang. Meskipun Kecil dan tidak setanding dengan bangunan sekolah-sekolah lain. Kami yakin dan Percaya bahawa harapan guru-guru kami untuk melahikan kami menjadi pemimpin dan menjadi ulama' di dunia ini amatlah besar demi mengembalikan kedaulatan agama islam.

Posted by Aheed Razlan - - 2 Celahan



     Isnin,20 Julai 2010, telah tertubuhnya sebuah pertubuhan Kelab Debat Smiaak. Kelab ini asalnya terdiri daripada 12 orang sahaja iaitu mereka yang terlibat dalam organisasi kelab debat itu sendiri. Berikut merupakan organisasi awal KELAB DEBAT SMIAAK:

Penaung
Pn. hajah Ainon Ismail

Penasihat
Cik Norihan Md Syariff
Rosmawati Abdul Razak

Pengerusi
Ahmad Mujahid Mazlan

Timbalan Pengerusi
Marsha Abdul Malik

Setiausaha
Nur Auni Abdul Wahab

Bendahari
Izzat Anuar

AJK Publisiti
Syafiq Akram Mohd Arman
Wafaa' Mazlan

AJK Aktiviti
Muhammad Syahiran
Khadijah Idris

AJK Pembukuan
Anwar Aiman Abdul Kahar
Muhammad Nu'aiman Afanddi
Nurul Syifa' Zameram
Safura Hashim

AJK Tugas-tugas Khas
Muhammad Iqbal Fazli Hazami
Mutmainnah Mazlan

2 Responses so far.

  1. member says:

    nasib baik ejaan nama semuanya betul kat sini.

Leave a Reply

Isu Terkini